torsdag 1 oktober 2009

Dag 2: Watch your step

Idag fick vi hem pappa igen! Tydligen har röntgen visat nåt bra eftersom han inte blev inlagd lika länge som vi trodde. De har även börjat med cellgiftsbehandlingen nu. Han är väldigt mycket piggare nu än innan, även om diagnosen ändå är rätt grav. Han kan till och med skämta med oss nu, det hade han inte ork eller humör till innan. Plötsligt ser man saker ur ett lite annat perspektiv och minsta lilla förbättring gör en så glad att man studsar fram!

Idag var jag och Sara på LCR där vi jobbar med handikappridningen. Det var lika roligt som vanligt, bortsett från att en vän till mig var sur för att jag hade glömt bort hennes födelsedag, men jag har lite viktigare saker att tänka på just nu.

Ikväll ska jag och Sara äta pizza och dricka massa te, och imorrn bär det av till stallet igen för ridning och mer jobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar