tisdag 6 oktober 2009

Dag 7: Warning! Brain overloaded

Idag var en sjukt stressad och förvirrad dag. Det började med att jag fick reda på att pappa skulle läggas in på sjukhuset ett par dagar igen, denna gången på grund av att han varit så trött de senaste dagarna att han knappt orkat sig upp ur sängen. Jag antar att det är bättre att ha honom på sjukhuset där de har lite koll på honom, men jag saknar honom här hemma.

Nåväl, för att få tankarna på annat håll åkte jag till stallet lite tidigare än jag brukar, eftersom det är där jag känner mig mer hemma än någon annanstans. I ren panik och fasa insåg jag nån halvtimme innan jag skulle åka att det var programridning idag, två gånger för min del dessutom, och jag kunde inte nåt av programmen! Det var till att skriva ut dem och sitta och panikplugga på bussen dit. Till följd av detta slarv råkade jag rida lite vilse när jag skulle rida det andra programmet, men det gjorde inte så mycket eftersom det ändå bara var träning idag.

Sedan bar det av till subway för mig, Rebecca, Amanda och Sara. Lite skitsnack och lite plansmideri till julshowen, hoppas det går i lås!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar