torsdag 8 oktober 2009

Dag 9: Can you make a promise?

Idag skulle pappa kommit hem men det blev inte så. Han är kvar på sjukhuset eftersom hans blodvärden var för dåliga. Jag är så trött på alla vändor till och från sjukhuset, men jag vet att det bara är att stå ut, så jag försöker uppehålla mig med saker att göra så mycket jag bara kan. Denna helgen blir det fest i Svalöv, Vogon och en tripp med Amanda till Orinoco.

Idag var det jätterörigt på jobbet, folk som inte kom och ungar som inte ville rida. Vi måste försöka lösa detta på något sätt för det funkar inte som det är nu. Hjälpte även till lite när Janne och Micke red, de har blivit fruktansvärt duktiga på bara fyra lektioner, det är inte så lätt att lära sig rida minsann!

Nu är dessutom mitt hår fint och nyfärgat i svart och lila, tack vare Sara som hjälpte mig med mitt svintohår ^^

För övrigt är jag kär i låten La Voix med Malena Ernman.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar