fredag 9 oktober 2009

Dag 10: Time to panic!

Tidigt imorse kom pappa hem med väldigt stressande nyheter. På onsdag kommer några nissar från sjukhuset hem till oss för att gå husesyn och göra en utvärdering på om hemmet är tillräckligt bra och på om jag kommer klara av att ta ansvar för Gustav när pappa gått bort. Jag är helt panikslagen och har fått världens städnojja. Tänk om de inte tycker det duger? Då kommer Gustav hamna på nåt boende och det bli inte bra. Jag är så rädd att nånting går på tok, jag vill verkligen inte att hela familjen ska försvinna åt alla håll och kanter. Men verkligheten kryper närmare nu, även om jag trodde att det skulle dröja ett litet tag till innan de kom för att undersöka den saken. På onsdag gäller det, så det är bara att hålla tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar